Service, onderhoud en keuring
Huisliften en trapliften hoeven niet jaarlijks gekeurd te worden. Ze vallen onder de ‘Machinerichtlijnen’ en zijn bij plaatsing door een gespecialiseerd liftmonteur gecertificeerd onder deze richtlijnen.
Om zo lang mogelijk veilig plezier te hebben van uw lift is het belangrijk dat deze regelmatig onderhoud krijgt. Net als bij auto’s, is het van groot belang dat de techniek nagekeken, gereinigd en gesmeerd wordt, zodat er geen onnodige storingen voorkomen en u veilig gebruik kunt maken van de lift.
Bij LIFTUS kunt u altijd terecht, met én zonder contract, wanneer u een onderhoudsbeurt of reparatie wilt laten uitvoeren, een storing wilt laten oplossen of een ‘second opinion’ wilt hebben over de staat van uw lift.
Onze monteurs beschikken over diepgaande liftkennis en brede technische kennis, zodat zij u snel en vakkundig van dienst kunnen zijn.
Het is vaak voordeliger om een serviceovereenkomst met af te sluiten.
Een service-overeenkomst biedt u de volgende voordelen:
- afgesproken aantal onderhoudsbeurten per jaar aan uw lift; wij houden dit voor u bij en plannen het in.
- altijd binnen 24 uur een monteur te plaatse (bij opsluiting komt de monteur direct naar u toe)
- altijd telefonisch bereikbaar (7 dagen in de week, 24 uur per dag)
- telefonische ondersteuning bij storingen (vaak zijn storingen telefonisch op te lossen; u heeft dan geen kosten voor een monteur ter plaatse)
- gereduceerd tarief bij storingen
Wilt u een offerte ontvangen voor service aan uw lift? Neem dan contact met ons op!
Wij denken graag met u mee in wat voor u de beste oplossing is en houden het transparant voor u; geen verborgen of onnodige kosten.